main: change to ignore PortReset failures

Этот коммит содержится в:
sago35 2022-07-14 22:41:03 +09:00 коммит произвёл Ron Evans
родитель 3047d8f321
коммит 13311da7e9

16
main.go
Просмотреть файл

@ -350,16 +350,14 @@ func Flash(pkgName, port string, options *compileopts.Options) error {
// do we need port reset to put MCU into bootloader mode?
if config.Target.PortReset == "true" && flashMethod != "openocd" {
port, err := getDefaultPort(port, config.Target.SerialPort)
if err != nil {
return err
if err == nil {
err = touchSerialPortAt1200bps(port)
if err != nil {
return &commandError{"failed to reset port", result.Binary, err}
}
// give the target MCU a chance to restart into bootloader
time.Sleep(3 * time.Second)
}
err = touchSerialPortAt1200bps(port)
if err != nil {
return &commandError{"failed to reset port", result.Binary, err}
}
// give the target MCU a chance to restart into bootloader
time.Sleep(3 * time.Second)
}
// this flashing method copies the binary data to a Mass Storage Device (msd)