runtime: implement internal/godebug.setUpdate as a stub
This function provides a mechanism to watch for changes to the GODEBUG environment variable. For now, we'll not implement it. It might be useful in the future, when it can always be added.
Этот коммит содержится в:
родитель
d639e01650
коммит
19db0144ae
1 изменённых файлов: 6 добавлений и 0 удалений
|
@ -95,3 +95,9 @@ func KeepAlive(x interface{}) {
|
|||
func SetFinalizer(obj interface{}, finalizer interface{}) {
|
||||
// Unimplemented.
|
||||
}
|
||||
|
||||
//go:linkname godebug_setUpdate internal/godebug.setUpdate
|
||||
func godebug_setUpdate(update func(string, string)) {
|
||||
// Unimplemented. The 'update' function needs to be called whenever the
|
||||
// GODEBUG environment variable changes (for example, via os.Setenv).
|
||||
}
|
||||
|
|
Загрузка…
Создание таблицы
Сослаться в новой задаче