add Settings to debug.BuildInfo
Signed-off-by: Rajat Jindal <rajatjindal83@gmail.com>
Этот коммит содержится в:
		
							родитель
							
								
									1b66da4dff
								
							
						
					
					
						коммит
						572c22f66a
					
				
					 1 изменённых файлов: 11 добавлений и 3 удалений
				
			
		|  | @ -33,9 +33,17 @@ func ReadBuildInfo() (info *BuildInfo, ok bool) { | |||
| // BuildInfo represents the build information read from | ||||
| // the running binary. | ||||
| type BuildInfo struct { | ||||
| 	Path string    // The main package path | ||||
| 	Main Module    // The module containing the main package | ||||
| 	Deps []*Module // Module dependencies | ||||
| 	Path     string    // The main package path | ||||
| 	Main     Module    // The module containing the main package | ||||
| 	Deps     []*Module // Module dependencies | ||||
| 	Settings []BuildSetting | ||||
| } | ||||
| 
 | ||||
| type BuildSetting struct { | ||||
| 	// Key and Value describe the build setting. | ||||
| 	// Key must not contain an equals sign, space, tab, or newline. | ||||
| 	// Value must not contain newlines ('\n'). | ||||
| 	Key, Value string | ||||
| } | ||||
| 
 | ||||
| // Module represents a module. | ||||
|  |  | |||
		Загрузка…
	
	Создание таблицы
		
		Сослаться в новой задаче
	
	 Rajat Jindal
						Rajat Jindal