fix go:noinlines in volatile package
Этот коммит содержится в:
родитель
b7b23ace3f
коммит
bcdb3fc681
3 изменённых файлов: 8 добавлений и 8 удалений
|
@ -83,7 +83,7 @@ func in_ram() uintptr {
|
||||||
return device.AsmFull("MOV {}, PC", nil)
|
return device.AsmFull("MOV {}, PC", nil)
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
// go:noinline used here to prevent function being 'inlined' into main()
|
// 'go:noinline' used here to prevent function being 'inlined' into main()
|
||||||
// so it appears in objdump output. In normal use, go:inline is not
|
// so it appears in objdump output. In normal use, go:inline is not
|
||||||
// required for functions running from flash (flash is the default).
|
// required for functions running from flash (flash is the default).
|
||||||
//
|
//
|
||||||
|
|
Загрузка…
Создание таблицы
Сослаться в новой задаче