gameboy-advance: include compiler-rt in build

This avoids errors like the following:

    ld.lld-9: error: undefined symbol: __umodsi3
    ld.lld-9: error: undefined symbol: __aeabi_uidivmod
Этот коммит содержится в:
Ayke van Laethem 2020-01-13 12:19:09 +01:00 коммит произвёл Ron Evans
родитель 4d5dafd360
коммит c698e99880
2 изменённых файлов: 2 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -158,7 +158,7 @@ var aeabiBuiltins = []string{
func builtinFiles(target string) []string {
builtins := append([]string{}, genericBuiltins...) // copy genericBuiltins
if strings.HasPrefix(target, "arm") {
if strings.HasPrefix(target, "arm") || strings.HasPrefix(target, "thumb") {
builtins = append(builtins, aeabiBuiltins...)
}
return builtins

Просмотреть файл

@ -6,6 +6,7 @@
"goarch": "arm",
"compiler": "clang",
"linker": "ld.lld",
"rtlib": "compiler-rt",
"cflags": [
"-g",
"--target=thumb4-none-eabi",